سئو و شایعات شایعه شده در دوره سئو

Wiki Article

سئو خارجی: تمام سیگنال هایی که از بیرون به سایت ما می آید مثل سوشال سیگنال ها ( اینستاگرام و… ) ، رپورتاژ و …

در مسابقه فوتبال شما باید در ابتدا تیم مقابل رو بررسی و تحلیل کنید و برای موفقیت استراتژی دقیقی بچینید.

آدرس و محتوا حذف نمی شن ، فقط از قسمت فهرستها حذف می شن و دیده نمی شن .

ممنون میشم که بهم بگید اگه شما جای من بودید چه کار میکردید

وب مسترها و شرکت های بهینه سازی موتور جستجو: شرکت هایی که با استفاده از یکسری ابزار و مهارت ها تلاش می کنند رتبه وب سایت ها را در صفحه نتایج موتور جستجو افزایش دهند

برای حذف یک نقطه از روی نقشه گوگل مسیر سختی پیش روی شماست. این کار از طریق گزارش دادن این تغییر در خود نقشه گوگل امکان پذیر است ولی مراحل بررسی و تایید آن ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

ایده بسیار جذابی رو اجرا کردید. این که تعریف سئو رو از دیدگاه متخصصین این حوزه می بینیم خیلی جذابیت داره.

یه برنامه ریزی که هر چقدر باهاش جلو میری بازم وقت کم میاری

از طرفی، خیلی از افراد با چند مقاله خوندن در وب به یک کارشناس سئو تبدیل میشن. امیدوارم یک روزی برسه که همین تعدا متحصص هایی که در این صفحه گذاشتید، بتونن وضعیت نابسامان سئو ایران رو بهبود بدن. بازم ممنون از شما

سئو یا بهینه‌سازی سایت، چرخه‌ای از بهینه‌سازی‌های مستمرِ تجربه کاربری، محتوای مفید و اختصاصی، لینک‌سازی و گرفتن ارجاعات اعتبارساز و اعتمادساز است، که برای رسیدن به اهداف تجاری، بازاریابی و برندسازی، رضایت کاربر از جستجو و تعداد بازدیدهایِ هدفمندِ سایت را افزایش می‌دهد.

اگر خودت تک باشی باید حسابی تایم بزاری حتی تیم داشتن هم کلی زمان ازت میگیره چون باید مدیریت دقیق داشته باشی تا بتونی موفق بشی تو این حوزه

سئو در نظر من شبیه یک جنگ جهانی بی‌پایانه! یا شاید هم شبیه یک مسابقه بوکس بین چندین متخصص سئو که داورشم خود گوگله. مسابقه بوکسی که بر خلاف روال معمول، بیشتر از دو مبارزه‌گر داره و هیچ وقت هم تموم نمیشه.

برای اینکه بتونی پیروز این جنگ باشی، هم باید در نبردهای داخلی برنده بشی و هم نبردهای خارجی که با رقبا داری!

و مفهوم سئو دقیقا همین است؛ کسب رتبه مناسب و جذب بازدیدکننده.
بلکه نوعی نگرش به محیط وب و تولید محتوا و شکلی متفاوت از حضور در فضای آنلاین است.

پیشنهاد میکنم در دورهمی سئو که با نام کندو و به صورت ماهانه برگزار میشود شرکت کنید تا از نزدیک با متخصصین این حوزه آشنا شوید.

خیلی ممنون از اینکه نظرت رو به ما گفتی. برداشت جالب و متفاوتی از سئو ارائه کردید.

این ابعاد در هم تنیده هستند و هر کدام دچار مشکل شوند سئو ناقص خواهد بود و نتیجه نخواهد داد.

تا الان آموزش های رایگان زیادی را در مورد سئو به صورت پراکنده در سایت قرار دادم و هدفم از این مطلب منسجم کردن این آموزش ها در قالب یک راهنمامی گام به گام هست تا یک فرد تازه کار بتواند به سادگی به دنیای زیبای سئو وارد شود

برای شروع کار خود نیازمند یک استراتژی مشخص و دقیق خواهیم بود. استراتژی ما در سئو براساس شناخت ما از مخاطب و تحلیل رقبا شکل میگیرد. براساس موضوعات هدف خود و ادبیات کاربران عبارات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم و با توجه به وضعیت رقبای خود و نقاط ظعف و قوت آنها یک برنامه ی اجرایی برای هدف گذاری و تولید محتوا در نظر میگریم.

بهترین تعاریف سئو در گوگل نوشته شده و با یه جستجو می‌شه بهش رسید. اما از نظر من ‎سئو یعنی خلق ارزش برای مخاطبِ محتوا.

به فرایند دریافت ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو سئو گفته می شود. هدف از بهینه سازی یا سئو بهبود موقعیت سایت در نتایج موتورهای جستجو است.

سئو در درجه اول بر رتبه بندی یک وب سایت متمرکز است. بازاریابی دیجیتال با هدف تقویت و تبلیغ برند از طریق کانال های دیجیتال مختلف مانند وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل ها و غیره است.

ولی نمیتوان با توجه به رفتار یا عملکرد برخی افراد تمام کسانی که در این زمینه زحمت میکشند را زیر سوال برد.

یک سوال : من دامنه ای دارم که چند سال پیش و صاحب قبلی دامنه که خارجی بوده با کلمه های کلیدی بی ربط لینک سازی خارجیش انجام شده ، چند تا از لینک های خارجی رو برسی کردم با کلمات بی ربط به من لینک داده شده ، چه کاری باید انجام بدم که نتیجه خوب بگیرم ؟ لینک ها diavow کنم یا کاریشون نداشته باشم و لینک های خوب بسازم

بررسی سایت رقبا به شما کمک میکند درک بهتری از میزان رقابت و مدل هدف گذاری در کسب و کار خود داشته باشید ولی دقت کنید که هر فعالیتی لزوما دلیل موفقیت آن سایت نبوده است.

سایت های بسیاری وجود دارند که صفحات آنها مملو از محتوای غنی و ارزشمند است ولی به دلیل عدم شناخت از این الگوریتم ها موفقیتی در سئو کسب نمیکنند.

من اگ بخام سئو رو توصیف دوره سئو کنم لازمه که اول گوگل رو توصیف کنم. به نظر من گوگل برای صاحبان و مدیران سایت مثل یه مامان مهربونه که نمی تونه یه خار رو تو پای بچش ببینه اما اگه تو جیب همون بچه سیگار پیدا کنه، سر بچه رو از تنش جدا میکنه

Report this wiki page