دوره آموزش سئو و به همراه مبانی سئو توضیح داده شده

Wiki Article

زمانی که سایت پنالتی می‌شود و یا به عبارتی گوگل شما را جریمه می‌کند، سایت شما از نتایج حذف می‌شود و دیگر با سرچ کردن در صفحه مخاطب قرار نمی‌گیرد. این موضوع اهمیت هرچه بیشتر رعایت اصول سئو را برای ما نمایان می‌کند. بنابراین، نشان دهنده مهم بودن آموزش سئو به زبان ساده برای صاحب سایت است.

آدرس: تهران، پاسداران، بوستان دوم، خیابان گیلان غربی، بن بست مریم، پلاک ۲، طبقه اول، واحد ۱

پس شاید چند روزی جایگاه اول گوگل را کسب کنید، اما ممکن است به همان زودی هم لو بروید و از صحنۀ وب محو شوید.

خوشحالم که از مقاله‌هامون راضی هستی، ما بچه‌های نوین هم برای شما آرزوی موفقیت و پیشرفت داریم

درخواست شما با موفقیت ثبت شد . کارشناسان ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت

با توجه به توضیحات بالا؛ مهم‌ترین هدف کارشناس سئو این است که ترافیک سایت را به صورت هدفمند افزایش دهد. با این حساب باید گفت هدف اصلی سئو افزایش بازدید هدفمند وب‌سایت است.

در دوره جامع سئو , شما فقط نیاز دارید که یک وب سایت داشته باشید! قدم های بعدی را در این دوره خواهید آموخت.

پس باید بدانید که برای به موفقیت رساندن کسب و کار اینترنتی خود نیاز دارید تا به صفحه‌ی اول جستجوی گوگل و سپس به لینک‌های بالاتر برسید.

مطالعه کردن قدم اول یادگیری سئو است. بعد از یادگیری باید خودتان آموخته‌ها را در عمل انجام دهید و تجربه به دست آورید.

برای این‌که توسط الگوریتم پنگوئن گوگل جریمه نشوید، همیشه از سایت‌های معتبر و مرتبط با موضوع سایت خودتان لینک بگیرید.

توانایی کار کردن با دیتا و تفسیر آن را دارند و میتوانند از دیتا برای تصمیم گیری های بهتر استفاده کنند.

گوگل قوانین خاص خود را دارد و برای رسیدن به رتبه‌های اول، باید حتماً آن‌ها را رعایت کنید. گاهی اوقات افراد با دور زدن قوانین گوگل، سعی در رسیدن به رتبه‌های اول دارند. گاهی اوقات هم این اتفاق می‌افتد که اصطلاحاً به آن سئوی کلاه سیاه گفته می‌شود.

در مبحث آموزش سئو به زبان ساده یکی از مهم‌ترین موضوعات سئو کلاه خاکستری است. این روش یکی از پرکاربرد ترین روش‌ها می‌باشد و درصد زیادی از صاحبان سایت و سئوکاران از این روش استفاده می‌کنند.

مزیت دوم: برندسازی می‌کنید؛ در واقع شما با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی چه بخواهید و چه نخواهید در حال برندسازی هستید! برای مثال معرفی یکی از مطالب مفید و باارزش سایتتان را در شبکه‌ی اجتماعی لینکدین قرار می‌دهید؛ با این کار توجه مخاطبان به مطلب شما جلب شده، دربارۀ آن صحبت می‌کنند، نظر می‌دهند و اگر آن را دوست داشته باشند با دیگران به اشتراک می‌گذارند.
در سری مقالات آموزش سئو مبتدی تلاش میشود اصول و مبانی سئو به ساده ترین زبان ممکن و به صورت کامل در اختیار افرادی که به تازگی با مفهوم سئو آشنا شده اند قرار داده شود.

استفاده‌ی بیش از حد از کلمه‌ی کلیدی در متن (تراکم بیش از حد بالا)، بهره بردن از تگ‌های غیرمرتبط با محتوا، استفاده از مطالب کپی و امثال آن از جمله تکنیک‌های رایج در سئوی کلاه سیاه محسوب می‌شود.

به بیان ساده سئو به تمامی اقداماتی گفته می‌شود که باید بر روی سایت شما انجام گیرد تا رتبه‌ی سایت شما بهتر شود. بخشی از حیاتی‌ترین اقداماتی که باید در سایت خود پیاده کنید شامل طراحی بهینه سایت، استراتژی صحیح محتوا و تولید محتوا ارزشمند می‌باشد که جز اساسی‌ترین موارد در بهینه‌سازی یک سایت می‌باشند.

با دانستن و درک دیدگاه گوگل دیگر نیاز نیست نگران تغییراتش باشید.

با توجه به این کلمات شما می‌توانید عبارت کلیدی مناسب محتوای خود را پیدا کنید. کلمات پیشنهادی در واقع کلماتی هستند که بیشترین سرچ را توسط کاربران دارند. انجام این روش نکات دیگری هم دارد که لازم است برای سئو سایت به طور کامل با آن‌ها آشنا باشید.

اگر تحقیق کلمات را به درستی انجام دهید، هم مخاطبانتان را بهتر می‌شناسید و هم می‌توانید وضعیت سئوی سایتتان را بهتر کنید.

سعی کنید خیلی ساده و راحت، طوری که هم گوگل متوجه شود و هم کاربر مقصود و کلیات محتوای صفحه را بفهمد، توضیحات متا را بنویسید.

در واقع هر زمان صحبت از سئو و میزان تخصص یک فرد در آن باشد بعضی ها صحبت از سابقه و مباحث فنی می کنند و برخی از دانشی که با شرکت در دوره های آموزش سئو آموزشی کسب کرده اند می گویند.

تلاش میکنیم با شبیه سازی میان علم سئو و دانش پزشکی درک مفاهیم سئو را ساده تر کنیم. این مثال ساده به ...

چون گاهی یک اشتباه کوچک می‌تواند سایت شما را در معرض خطر جدی قرار دهد و به آن آسیب بزند. در مقاله سئوی کلاه خاکستری می‌توانید با تکنیک‌های این روش آشنا شوید.

میدان رقابت سئو هیچ‌وقت خالی نخواهد شد! یکی از مهم‌ترین معایب سئو این است که رقبای شما همیشه در تلاش هستند تا رتبه عالی شما را به سایت خود اختصاص دهند.

موضوع دیگر بک لینک یا لینک خارجی می‌باشد. در واقع استفاده از سایت‌هایی غیر از سایت خود برای لینک دهی است و کاربر با کلیک بر روی کلمه موردنظر وارد سایت دیگری می‌شود. البته برای استفاده از بک لینک باید دانش کافی در آن زمینه را داشته باشید و اصول خاصی را رعایت کنید. اگر بدون رعایت قوانین از سایتی بک لینک بگیرید گوگل سایت شما را جریمه می‌کند و باعث امتیاز منفی برای شما خواهد شد.

در مقابل سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه قرار دارد. یعنی چه؟ یعنی برعکس سئوی کلاه سفید، در سئوی کلاه سیاه سعی بر فریب موتور جستجو، سوءاستفاده از ضعف‌ها و دور زدن قوانین آن است.

اگر دو وب‌سایت مختلف یک‌چیز یکسان را به فروش برسانند، سایتی که برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده است و سئو مناسبی دارد، بازدیدکننده بیشتری به دست می‌آورد و درنتیجه فروش بیشتری نیز خواهد داشت و اینجا به طور کامل درک خواهید کرد مفهوم سئو چیست و با چه هدفی انجام می‌گیرد.

Report this wiki page